معرفی وبلاگ مایلا

سایت مایلا: فال های واقعی، مشاوره روانشناسی، آشپزی و سبک زندگی

معرفی وبلاگ مایلا

سایت مایلا: فال های واقعی، مشاوره روانشناسی، آشپزی و سبک زندگی

آنا فروید بیوگرافی و مشارکت در روانشناسی

آنا فروید بیوگرافی و مشارکت در روانشناسی


آنا فروید کی بود؟

  • شناخته شده برای: بنیانگذار روانکاوی کودک و همچنین در روانشناسی خود و نوجوانان سهیم بود.
  • متولد: 3 دسامبر 1895 در وین ، اتریش.
  • درگذشت: 9 اکتبر 1982 در لندن ، انگلیس.
  • والدین: زیگموند فروید و مارتا برنایز.
  • مشارکت ها: آنا فروید به یک نیروی اصلی در روانشناسی انگلیس تبدیل شد و در زمینه روانکاوی در کودکان تخصص داشت. از جمله شناخته شده ترین آثار وی می توان به The Ego و مکانیسم دفاع (1936) اشاره کرد. وی دوره و کلینیک کودک درمانی همپستد را تأسیس کرد (1952 ، اکنون به عنوان مرکز ملی کودکان و خانواده آنا فروید شناخته می شود). وی راهنمایی والدین و مشاوره درمورد مدرسه را به عنوان کارکردهای مهم کودک درمانگر ارتقا داد.

آنا فروید به دلیل کار در طول زندگی با کودکان و بینش در مورد روانشناسی کودک از طریق دیدگاه های نظری و عملی ، به عنوان بنیانگذار روانکاوی کودک شناخته می شود و همچنین به روانشناسی ایگو و نوجوانی کمک می کند.

به گفته خودش ، او فکر نمی کرد "من می توانم سوژه خوبی برای بیوگرافی باشم" ، "اقدام" کافی نیست! شما می گویید تمام حرف های گفته شده در چند جمله - او زندگی خود را با بچه ها گذرانده است! "

او حتی در چنین خلاصه ساده ای از زندگی خود ، اندیشه روانکاوی را بسیار گسترش داد. سهم وی در روانشناسی نفس شامل توصیف مکانیسم های مختلف دفاعی ، از جمله سرکوب (سازوکار اصلی دفاع انسانی) ، فرافکنی و رگرسیون بود.


تجربیات و انتشارات وی در کلینیک ، بینشی را در مورد مراحل رشد کودکان ارائه می داد و روشهای روانشناختی برای درمان کودکان و درک تفاوتهای موجود بین کودک و بزرگسال را در اختیار ما قرار می داد.

  فهرست مطالب

  1. اوایل زندگی
  2. شغل: جدول زمانی مشارکت ها
  3. ارزیابی بحرانی
  4. آنا فروید و ملانی کلاین

اوایل زندگی

آنا فروید بنیانگذار روانکاوی کودک در اتریش و انگلیس بود. وی ششمین و کوچکترین فرزند مارتا و زیگموند فروید بود (موزه زیگموند فروید). وی مانند پدرش زیگموند فروید ، در زمینه روانکاوی سهیم بود اما با تمرکز ویژه بر کودکان ، انقلابی در نحوه رفتار کودکان در بسیاری از زمینه ها ایجاد کرد.

وی در طول کار خود ، دیدگاه های نظری و عملی را برای توصیف و تصحیح روانکاوی کودک ترکیب کرد.

اگرچه آنا رابطه معناداری با مادرش نداشت و به زیبایی خواهر بزرگتر خود حسادت می ورزید ، اما آنا طبق گفته پدرش کودکی پر جنب و جوش بود ، همانطور که ​​در نامه خود به یک دوست در سال 1899 نشان داده شد که "آنا از طریق شیطنت کاملاً زیبا شده است" ( موزه زیگموند فروید).

آنا فروید در حالی که از کار حرفه ای خود مطمئن نبود ، تحصیلات خود را در Cottage Lyceum در وین به پایان رساند. بنابراین ، او برای بهبود زبان انگلیسی خود پس از دو سال به انگلستان نقل مکان کرد ، اما به دلیل جنگ جهانی اول ، زمان او در آنجا کوتاه شد ، و در نتیجه او به وین بازگشت و در آنجا در سال 1917 شروع به تدریس در مادربزرگ خود (موزه زیگموند فروید) کرد.

تحصیلات بیشتر وی شامل یادگیری از کارهای روانکاوی پدر و تجربیات عملی وی بود. او بدون مدرک پزشکی روانکاو کودک شد.

1922:

آنا فروید اولین مقاله خود را با عنوان "ضرب و شتم خیالات و خیال پردازی" ارائه داد و به عضویت انجمن روانکاوی وین درآمد (Sandler، 2015).

وی در مقاله خود توضیح داد که "" خیال پردازی ، که آگاهانه ممکن است برای سرکوب خودارضایی طراحی شده باشد ، عمدتاً ناخودآگاه شرح تخیلات اولیه خودارضایی است "(فنیچل ، 1945 ، ص 232)

1923-1925:

او عمل روانکاوی خود را با کودکان برقرار کرد و به عنوان مربی در م Trainingسسه آموزش روانکاوی وین مشغول به کار شد.

در این مدت ، آنا همچنین به عنوان بیمار سرطانی از پدرش پرستاری کرد (موزه سیگموند فروید).

1925-1934:

آنا به عنوان دبیر انجمن بین المللی روانکاوی (IPA) منصوب شد و ضمن سخنرانی در این زمینه ، تشکیل کنفرانس ها و پرستاری از پدرش ، و همچنین نمایندگی علنی او در موارد مختلف ، از جمله مراسم اهدای جوایز ، به تجزیه و تحلیل کودک خود ادامه داد

کار آنا در انستیتوی آموزش منجر به اولین کتاب او مقدمه ای بر فنون تجزیه و تحلیل کودک شد که شامل سخنرانی هایی برای معلمان ، والدین و دیگران بود که با کودکان در تماس بودند.

بعداً ، او دعوت شد تا این نشریه را در لندن ارائه دهد ، جایی که متوجه شد متفاوت است با رویکرد ملانی کلاین .

از طریق مجموعه ای از "بحث های بحث برانگیز" ، نظریه های متضاد آنها منجر به شکل گیری مکاتب مختلفی شد: نظریه های آنا درباره رشد کودک و نظریه ملانی درباره روابط شی (براساس رابطه مادر و نوزاد) (تیلور ، 2009 ، ص 78) )

1935-1936:

آنا در سال 1935 مدیر موسسه آموزش روانکاوی وین می شود.

سال بعد ، او با انتشار مقاله Das Ich and die Abwehrmechanismen (خود و مکانیسم های دفاع ، 1937) ، که به عنوان بنیانگذار روانشناسی نفس تبدیل شد و هنوز هم به عنوان یک متن استاندارد باقی مانده است ، تفکر روانکاوی در نفس نفس و دفاع را گسترش می دهد. ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا ، 2019).

وی در این کتاب ، مکانیسم های مختلف دفاعی و چگونگی محافظت نفس از انسان را در برابر احساسات ناخوشایند ناشی از درون و خارج توصیف کرده است.

1937-1938:

با تحولات سیاسی و اقتصادی اتریش در دهه 1930 ، آنا انسان دوستی را در کار روانکاوی خود ادغام کرد.

وی برای کودکان محروم اقتصادی از مهد کودک جکسون (با بودجه ادیت جکسون ، روانکاو کودک آمریکایی) در وین نظارت کرد.

در این مهد کودک ، آنا و دوستش دوروتی بورلینگام با مشاهده رفتار کودک و آزمایش الگوهای تغذیه ای خود به کار خود ادامه دادند.

در سال 1938 مهد کودک به دلیل ورود نازی ها به اتریش تعطیل شد و ارنست جونز (رئیس سابق IPA) در فرار از خانواده فروید به لندن (موزه زیگموند فروید) کمک کرد.

1939:

در طی چند ماه از جنگ ، زیگموند فروید درگذشت. در آن زمان ، آنا روش روانکاوی کودک خود را در لندن تاسیس کرد.

1941:

آنا به همراه دوست خود دوروتی برلینگام ، مهدکودک های جنگ Hampstead را تأسیس کرد تا از کودکان در طول جنگ به عنوان فرزندپروری مراقبت کند.

با توجه به این مهد کودک ها ، وی توانست تأثیر جدایی از خانواده ها را در رشد طبیعی کودکان مشاهده کند. مشاهدات دقیق و مکتوب رفتار روزانه کودکان در مهد کودک ها ، به دیدگاه های عملی اصلی آنا و دوروتی در کار آنها تبدیل شده و به پیشرفت طبیعی و آسیب شناختی کودک کمک می کند.

بعداً ، آنها این مشاهدات را در دو نشریه: کودکان خردسال در زمان جنگ (1942) ، جنگ و کودکان (1943) و نوزادان بدون خانواده (1944) بازگو کردند (ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا ، 2019).

1947-1980:

آنا با کیت فریدلندر (روانکاو زن) دوره های کودک درمانی همپستد را تأسیس کرد و بعداً یک کلینیک کودک تاسیس کرد.

در این کلینیک ، آنا و کارکنانش از طریق مطالعات موردی هفتگی با ردیابی رشد طبیعی تئوریک "از وابستگی به خوداتکایی" و استفاده از پروفایل های تشخیصی برای شناسایی عوامل غیر طبیعی و طبیعی در رشد کودک ، بینش در مورد رشد کودکان به دست آوردند.

آنا شروع به کار و تجزیه و تحلیل کودکانی کرد که از لحاظ اقتصادی و اقتصادی از او برخوردار نیستند و متعهد بود که کارهای تحلیلی خود را با کسانی که با کودکان کار می کنند مانند والدین ، ​​معلمان ، متخصصان اطفال به اشتراک بگذارد.

وی همچنین به ایالات متحده سفر کرد و در مورد کاربرد ایده های روانکاوی در مورد خانواده و جرم در دانشکده حقوق ییل کاوش کرد. این مشارکت منجر به دو نشریه شد: قبل از بهترین علاقه های کودک (1973) با جوزف گلدشتاین و فراتر از بهترین علاقه های کودک (1973) با جوزف گلدشتاین و آلبرت سلنیت (سندلر ، 2015).

آنا عادی و آسیب شناسی در دوران کودکی (1965) را منتشر کرد که تمام مراحل رشد کودک از نوزادی تا نوجوانی را توضیح می داد و مشاهدات شخصی خود را در کلینیک های کودکان و سایر تجزیه و تحلیل های کودک و بزرگسال به عنوان شواهد به کار می گرفت.

آنا فروید شروع به دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه هاروارد و دانشگاه وین کرد. در سال 1973 ، او رئیس افتخاری انجمن روانکاوی بین المللی (IPA) تا زمان مرگ در سال 1982 شد ("آنا فروید" ، 2009).

1982:

در 9 اکتبر 1982 ، فروید در لندن درگذشت. پس از مرگ وی ، کلینیک همپستد به عنوان ادای احترام به مرکز آنا فروید تغییر نام داده و خانه وی در لندن به موزه فروید (موزه زیگموند فروید) تبدیل شد.

او در زندگی خود توسط بسیاری شناخته شده است ، اما او همیشه جوایز را به حوزه روانکاوی اختصاص می داد تا خودش.


آنا فروید زمینه روانکاوی کودک را تأسیس کرد و وی در تئوری روانشناسی کودک سهم بسزایی داشت. وی تکنیک های مختلفی برای درمان کودکان ایجاد کرد و متوجه شد که علائم کودکان از بزرگسالان متفاوت است و اغلب مربوط به مراحل رشد است.

آنا فروید توضیحات روشنی در مورد مکانیسم های دفاعی خود در کتاب خود (The Ego) و مکانیسم های دفاع (1936) ، از جمله آوارگی ، تصعید و رگرسیون ارائه داد.

آنا فرویدملانی کلاین
قصه گویی اجرا شده در محیط های درمانی. همانطور که کودک خود را ابراز می کند ، درمانگر در تفسیر و درک احساسات کمک می کند.کلین احساس کرد که کودکان خردسال می توانند وزن کامل تفسیرهای تحلیلی او را تحمل کنند ، بنابراین آنها را نگه نداشت یا آنها را شکر نکرد (به مطالعه موردی معروف خود ، روایت یک تحلیل کودک ، 1961 مراجعه کنید).
بازی مورد استفاده به عنوان ابزاری برای ایجاد رابطه مثبت بین کودک و درمانگر ، در نتیجه امکان دسترسی بهتر درمانگر به افکار و احساسات درونی کودک را فراهم می کند.کلین معتقد بود که این بازی بینش ناخودآگاه کودک را فراهم می کند و از آن به عنوان یک ابزار تحلیلی استفاده می کند.
متمرکز بر تفسیرهای ساده (کمتر نمادین) از بازی کودکان. او به کودکان کمک کرد تا آگاهانه بفهمند چرا افکار ، احساسات و رفتار آنها چیست.تأکید بر نقش انجمن آزادانه از طریق بازی ، و به عنوان وسیله ای برای تفسیر دادن مستقیماً حتی روی کودکان بیهوش بسیار خردسال.
آنا بیشتر از آنکه در معالجه بزرگسالان باشد ، در تجزیه و تحلیل کودک به منیت تأکید دارد.کلین روی توسعه قبل از ادیپ تمرکز داشت.
بسیاری از مشکلات ذکر شده در کودکان خردسال بیشتر مربوط به تجربیات کوتاه مدت است تا تجارب طولانی مدت.رفتار کنونی ناشی از گذشته است (به عنوان مثال دوران کودکی).

درباره نویسنده

اقرا نور یکی از اعضای کلاس 2023 در دانشگاه هاروارد است. او در یک مسیر پیش پزشکی در حال مطالعه علوم اعصاب و زبان شناسی با یک خردسال در بهداشت جهانی و سیاست بهداشت است. در دانشگاه ، اقرا با سازمان های فرهنگی ، مدافعین و مربیان درگیر است.

Noor، I. (2020 ، 07 ژوئن) زندگینامه آنا فروید و مشارکت در روانشناسی . صرفاً روانشناسی. https://www.simplypsychology.org/anna-freud.html

منابع

"آنا فروید". (27 فوریه 2009). زنان یهودی: یک دائرlopالمعارف تاریخی جامع . https://jwa.org/encyclopedia/article/freud-anna

Fenichel، O. (1945) نظریه روانکاوی نوروز . نیویورک: دبلیو دبلیو نورتون.

کلاین ، م. (1961) روایت تحلیل کودک: رفتار روانکاوی کودکان همانطور که در درمان پسری ده ساله دیده می شود (شماره 55). خانه تصادفی.

رویترز (10 اکتبر 1982). آنا فروید ، روانکاو ، در 86 سالگی در لندن درگذشت. بایگانی نیویورک تایمز. https://archive.nytimes.com/www.nytimes.com/learning/general/onthisday/bday/1203.html

Sandler، AM (2015). آنا فروید انستیتوی روانکاوی: انجمن روانکاوی انگلیس. https://psychoanalysis.org.uk/autors-and-theorists/anna-freud

موزه زیگموند فروید. (دوم) آنا فروید: 1895-1982. موزه زیگموند فروید وین. https://www.freud-museum.at/online/freud/themen/anna1-e.htm

تیلور ، ای. (2009). رمز و راز شخصیت: تاریخچه نظریه های روان پویایی . نیویورک: اسپرینگر.

ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا. (02 دسامبر 2019). آنا فروید دائرæالمعارف بریتانیکا ، وارز https://www.britannica.com/biography/Anna-Freud.


انتشارات کلیدی

فروید ، آ. ، و کلارک ، LP (1928). مقدمه ای بر روش تجزیه و تحلیل کودک (شماره 48). بیماری عصبی و روانی.

فروید ، ا. (1936). Ego و سازوکارهای خارج از دفاع. International Universities Press، Inc.

فروید ، آ. و بورلینگام ، DT (1947). نوزادان بدون خانواده: گزارشات مربوط به مهد کودک های همپستد ، 1945-1945. انتشارات دانشگاه های بین المللی.

فروید ، ا. (1954) دامنه وسیع تری از نشانه ها برای بحث روانکاوی . مجله انجمن روانکاوی آمریکا ، 2 (4) ، 607-620.

فروید ، آنا. (1966) طبیعی بودن و آسیب شناسی در دوران کودکی: ارزیابی رشد . International Universities Press، Inc.

فروید ، ا. (1971) مشکلات آموزش روانکاوی ، تشخیص و تکنیک درمانی ، 1966-1970 (جلد 7). International Universities Press، Inc.

فروید ، ا. (1982) روانشناسی روانکاوی رشد طبیعی ، 1970-1980 (شماره 112). پرنعمت